Prosjekt Chanology

Her er kortene vi har brukt på Vestlandet. Legger også ved kildefilen, slik at dere andre også kan lage dere kort.

Sist benyttet vi oss av Vistaprint til å trykke visittkort. Rimelig, og trykk av høy kvalitet.

Vedleggene inneholder følgende:

YFTC_Vestlandet.zip: Arkiv med kortdesign (i PDF-form) for Stavanger, Haugesund og Bergen. To varianter for hver by.
YouFoundTheCard.psd: Kildefil. Endre til din by, eller fjern bynavnet hvis du vil.
font-mplus-TESTFLIGHT-014.tar: Mener på denne skriftypen brukes i PSD-fila.

PS: Dersom du lager kort til din by, så hadde det vært flott om du postet dem her (helst som PDF-fil e.l.). På den måten sparer du andre unødvendig arbeid.

Visninger: 644

Vedlegg:

Svar til denne diskusjonen

Velkommen skal du være! Alltid bra med nye folk som engasjerer seg! :D

Bare spør folk i chatten på hovedsiden hvis det skulle være noe du lurer på :)

Takk takk! Hyggelig å være med :)
Spørsmål, jeg klarer ikke helt å avgjøre det selv. Er teksten som står på kortet litt for... Kraftig, ekstremt, overdrevent?
Neida, det ser helt bra ut :)
Da var jeg klar for å spre ordet, skal starte smått og bestille 100 kort med designet mitt imorra.
Wish me luck!
sire fred, veldig bra kort :) om jeg skal nitpicke på noe så er det at du kan skrive it's i stedet for its

Oh... yeah.. staving me no can XD

Takk for at du pekte det ut, skal få det til å virke litt profesjonelt :P

OK, oppdatert versjon med riktig staving :P
Vedlegg:
Noen her som har noen råd for tekst som kan stå bakpå? jeg har tenkt litt men jeg kommer ikke på noe.
Samme på begge sider er jo en mulighet... Eller anonnorway.org kanskje? skal si ifra hvis jeg finner på noe
OK, har funnet noe, ka syns du?
Vedlegg:
Ser bra ut! Hvis jeg skal pirke så burde det være store bokstaver etter punktum og "Scientology is neither" istedenfor bare aint og religion istedenfor knowledge :)

RSS

Prate

Ning chat - fullskjerm:

IRC:

• Webklient [Mibbit]
  • irc.anonnet.org (SSL: 6697): #scandinavia

© 2012   Created by C.H.U.D..

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår