noen som vet avv åssn man fixer en proxy side (EASY) ? : D
vært til stor hjelp ;)
Merker: proxy
Permalink Svar innen John Steed den 14 februar 2012 kl. 16.40 Det er litt uklart hva du mener med "fixer en proxy side". Tenker du på ei liste over åpne proxy-tjenere?
Permalink Svar innen John Petersen den 14 februar 2012 kl. 16.42 Han vil nok lage en egen proxy-tjeneste. Er i alle fall sånn jeg skjønner det.
Permalink Svar innen John Steed den 14 februar 2012 kl. 16.45 Da er jeg med. Lurte litt på om det var det han mente. I så fall kan jeg nok ikke hjelpe, hehe. Mulig noen andre har peiling?
Permalink Svar innen Hamfisted Baboon den 14 februar 2012 kl. 23.05 Google er din venn....
Hvis google feiler eller er uklar, er youtube ganske grei for slike tekniske ting.
Prøv litt, test litt...
Permalink Svar innen Puppetwar den 15 februar 2012 kl. 12.15 ja, tenkte på a lage en side ; ) vært litt enklere å sitti på skype md noen som kan sånnt en å sitte å google det :p
Permalink Svar innen John Petersen den 2 mars 2012 kl. 11.12 For å ha en proxyside så må du vell strent tatt eie et utvalg av servere til å sende datatrafikken gjennom? Så start med å kjøpe inn servere i utlandet ;)
Velkommen til
Prosjekt Chanology
Registrer deg
eller logg inn
Ning chat - fullskjerm:
IRC:
irc.anonnet.org (SSL: 6697): #scandinavia
© 2012 Created by C.H.U.D..