Prosjekt Chanology

La oss drøfte morsomme ting man kan gjøre hvis man får mormoner på døren! Jehovas vitner for den saks skyld og, hvis de er ute og trasker.

Dieter Krantze sa:

jeg klarte å bli kvitt jehovas ved å si at jeg er satanist

Memento sa:

Skal legge min satanistiske bibel i skuffen ved døren, just in keys.

Dieter Krantze sa:

med håndskrevet cover osv

Mine forslag:

- Still dem rare kanskje litt perverse spørsmål om hva gud ville synes om en handling/tema, og når de svarer kan du si "jaha mm" og nikke, så det ser ut som du noterer det de sier i bakhodet.

- Påstå du er scientolog, se hva du kan få ut av det.

På denne burde du legge inn de gærne greiene i scientologien som at du spiser morkake og tror på Xenu historien.

- Mormoner er ofte født inn i em mormon familie så de vet ikke stort mer enn hva det vil si å være mormon, så du kan se om du kan outsmarte dem.

Visninger: 194

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Eller så kan man også late som man har alzeimers, så forvinne fra døren og komme tilbake og spørre hva de vil opptill 5 ganger.

har ved flere anledninger invitert dem inn, trukket meg tilbake og kommet ut i undertøy/naken, en gang rakk jeg å se dem hos naboen først, så fikk åpna døra i nettoen (nakenhet er omtrent synd i seg selv for de folka)

Et par fraser jeg ofte har hatt bra hell med er "Jeg har allerede gud/jesus i livet mitt, dere er falske profeter som er kommet for å lede meg bort fra den sanne sti" og "religion er en krykke for svake sinn som ikke evner å ta ansvar for sine egne handlinger". 

Når du får boka av dem (de får "poeng" for hver bok de leverer ut) er det viktig å ikke åpne den, men holde øyekontakt mens du kaster boka i søpla, senker den ned i vann eller noe...

Det er også som andre har sagt, relativt enkelt å få dem til å motsi seg selv med enkel retorikk, de er ikke de skarpeste knivene i hjernevaskemaskina...

Har aldri fått noen bok, men det åpner jo for muligheter.

Hvis du har muligheten til å lage ett lite kors, og så spisse til bunnen, så når du får boken vil du spidde det med korset og si "Kjærligheten til Jesus stopper deg!" eller noe lignende.

Du sier enkelt og greit at dette er ett hus som kun snakker engelsk... på norsk.

Og spørr om de kan snakke til deg på engelsk men du svarer fortsatt på norsk.

Så fort de snakker norsk igjen sier du at du ikke forstår... på norsk.

Det vil jo bare forvirre dem, man må jo ha det litt gøy når folk faktisk møter opp på døren din for å hjernevaske deg med det samme som de selv er hjernevasket med.
hahaha fikk sånne folk på døra også sa jeg at jeg er sanssatanist og forklarte dem hva jeg tror på og mine syns pukter på dems tro og så gikk de og har aldri fått folk på døra igjen XD
Jeg ga dem et spørsmål som følgene. "Hva om gud er egentlig satan? Og med alt av det du representerer vil få oss til og brenne i helvete?" Han ble litt paff da.. Ikke at han ikke ønsket og snakke mer. Men holder som regel og si du er Ateist. Og at du ønsker gjerne og konvertere dem fra sine vrangforestillinger og skjulte lenker som vil holde dem bundet til tilbeding av en usynlig fantasi venn i en all evighet om det er så det de tror på..

Hvis de prøver å gi deg en av bøkene sine, tar du øyekontakt med dem og begynner å spise boken :D

RSS

Prate

Ning chat - fullskjerm:

IRC:

• Webklient [Mibbit]
  • irc.anonnet.org (SSL: 6697): #scandinavia

© 2012   Created by C.H.U.D..

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår